Виховна робота

Проект класу "Пізнай себе і ти пізнаєш світ"  1 рік роботи






Аналіз виховної роботи у 6 класі за 2015-2016 навчальний рік .
Класний керівник Кісіль І.В.
В минулому навчальному році в класі навчалось 32 ( Северин вибув по місту мешкання)  учня.  
Основною метою в минулому навчальному році було: « Створювати в класі дружню атмосферу взаємодопомоги, довіри, доброзичливого і відкритого спілкування дітей один з одним і з учителем, полегшуючи тим самим процес спільного навчання ». У 2015-2016 н р  класний колектив працював над творчими проектами: «Моя Батьківщина Україна» та  «Здорова дитина здорова нація».
 Рік видався не простим для всіх, і для батьків, і для вчителів, і для учнів.
Проте абсолютно всі учні класу не втратили інтересу до навчання.
 За підсумками минулого навчального року успішність учнів класу складає 100 %, 2 (6.3%) учня закінчили навчальний рік із похвальним листом (Корнієнко Марія, Рижко Крістіна), достатній та високий рівень знань-12 учнів(37.5%: Батишний Дмитро, Борисевич Яна, Закопайко Єлизавета, Маковійчук Станіслав, Орловська Аліна, Пасішний Микита, Половинко Дмитро, Рябовалов  Ярослав, Садомова Анастасія, Стецюра Єлизавета, Явецький Олександр, Яковенко Єлизавета)Середній рівень навчання-18 учнів (56.2%). Середній бал успішності учнів класу за минулий рік 8,1 балів.
Учні класу брали участь в конкурсах та інтелектуальних змаганнях: «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», в обласних змаганнях з туризму, відвідували секції з баскетболу, футболу.  Приймак Максим відвідує секцію з футболу м Дніпропетровськ. Всі учні залучені до занять у секції, кружки, до відвідування додаткових  та індивідуальних занять з різних предметів.
Говорячи про рівень вихованості учнів класу, безумовно можна сказати, що вони не всі добре виховані, та дає про себе знати підлітковий вік.
У класі всі учні охоплені дорученнями з урахуванням їх інтересів, звітують про результати  роботи на класних зборах, це сприяє розвитку активності, ініціативи,  діловитості, учні змінюються в кращу сторону, намагаються стати добріше .
 Як класний керівник багато часу приділяла морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику: «Статут – основний закон шкільного життя»,  «Поради самовиховання», «Як вести шкільний щоденник»,  «Десять Не можна», «Якість твого чергування», «Підсумки: досягнення та недоліки роботи…» та ін...
 Громадянське виховання мало позитивний результат. Метою його я визначаю виховання школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій і плекання інтелектуально розвиненої, духовно багатої, цілісної особистості. До цього напрямку включені питання правового характеру, які прищеплюють учням повагу до прав і свобод людини, забезпечують знання та виконання законів України учнями. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації обраних цілей та завдань добирала такі виховні технології, як години спілкування: «Україна єдина країна», «Новомосковськ - місто бойової, трудової та партизанської слави»,  « Доброта - ознака сили, а не слабкості», «Немеркнуче світло Великого Подвигу», «Мій найкращий друг», «Чорні сторінки історії», «Вивчаємо національну символіку», «Що ти можеш зробити Державі…»,  усні журнали: «Події в Україні»,, «Складаємо  літопис   свого  класу»,  виховні години: «Шануймо все, що зветься просто й коротко-Природа», відверті розмови: «Як би ти жив, якби міг жити як хочеться», «Про нас дівчата..», «Хлопці, ви особливі», дискусії: «Про чесність і обман», «Хочу. Можна. Не можна. Потрібно», «Про  культуру  за  столом», «Моральні основи взаємин юнаків та дівчат", фестиваль  « Я»- особистостей: що я вмію робити краще інших(«Мої досягнення»), зустрічі з ветеранами: «Вам наша вдячність і любов», «До дня міста Новомосковськ», робота всього класу по проекту «Моя батьківщина Україна» та «Здорова дитина здорова нація».
Учні класу відвідали екскурсію до музею міста, були на виставі  лялькового театру, на концерті дитячих колективів міста, їздили до цирку в м Дніпропетровськ, ходили класом на відпочинок у ліс.
Значну увагу у своїй роботі я приділяла формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру – чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. 
В минулому році був проведений позакласний виховний захід «Новий рік крокує планетою», захисти проектів: «Моя Батьківщина Україна» та  «Здорова дитина здорова нація» . Учні класу приймали участь у загальношкільних КТС: «Школа має таланти», «Міс Українка», «Свято Миколая», «До дня вчителя, «Свято козаків».
 У класі учнями, що потребують особливої уваги класного керівника та батьків є: Готьван Андрій, Маймула Влад, Демиденко Вадим, Малишевська Анастасія, Мальцев Станіслав, Лихацький Данило, Андрієнко Владислав.
 Для корекції поведінки цих дітей дуже ефективним є заохочення їх до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи, постійний супровід класного керівника.
 Робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. Батьківський комітет мого класу працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи, допомагають забезпечувати організацію ремонту приміщень школи. Батьки класу активно відвідували відкриті уроки та позакласні заходи в дні «Відкритих дверей для батьків», активно відвідують класні батьківські збори та з’являються за викликами на індивідуальні бесіди з класним керівником та вчителями.
 У роботі з батьками використовую різні форми роботи: колективні бесіди, батьківські збори, індивідуальні бесіди, пед. консультації, анкетування, листування через щоденник, телефонні розмови, профілактичні бесіди, відвідування родин., творчі зустрічі, трудові десанти.
 На годинах батьківського всеобучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделювала педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти.
Завдання, які мною були поставлені на  роботу з 6 класом, вважаю виконаними , в класі добре працює  президент (Рижко), сектор навчання, трудовий,  відпочинку, сан пост, гарно організоване чергування учнів у класі та інші.
Але на цей рік роботи залишилось також немало: погано працює сектор озеленіння класу, ред. колегія, недостатньо гарно виконують обов’язки інші сектори. Дуже поганим є положення  з культурою спілкування учнів, положення з відношенням один до одного, кращими повинні бути дисципліна на уроках та відношення учнів до підготовки до уроків
У наступному  навчальному році разом з класом плануємо працювати над  проектом "Пізнай себе ". Ставлю завдання :допомогти дітям краще зрозуміти себе, свої можливості, сприяти розвитку здібностей і творчих нахилів у дітей, створення програми самовиховання.
             Розвивати власну культуру самопізнання, вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі, уникати конфліктних ситуацій, адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них,   коректувати та регулювати власну поведінку. Сприяти пізнанню внутрішнього світу учнів (позитивних і негативних рис), виховувати повагу до себе й до інших, учити дітей розуміти і знати себе, спонукати працювати над удосконаленням своєї особистості. Актуалізувати відчуття важливості, складності здоров’я та необхідності дбайливого і відповідального ставлення до нього; визначити, що власна поведінка і спосіб життя є найважливішим фактором, який впливає на здоров’я  людини. Створювати в класі дружню атмосферу взаємодопомоги, довіри, доброзичливого і відкритого спілкування дітей один з одним і з учителем, полегшуючи тим самим процес спільного навчання, соціалізації.




3. ПРОБЛЕМА РОБОТИ ШКОЛИ:

«Реалізація проектно-технологічного підходу в організації виховної роботи навчального закладу  як крок до формування ключових компетентностей школярів»

ПРОБЛЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСУ:
Виховання в учнів почуття відповідальності, патріотизму, любові до Батьківщини, свідомої дисципліни, згуртування дитячого колективу через спільну проектну діяльність.


ПРОЕКТ, НАД ЯКИМ ПРАЦЮЄ КЛАС:
"Пізнай себе і ти пізнаєш світ "
ЗАВДАННЯ
ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА:
                
Розвивати власну культуру самопізнання, вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі, уникати конфліктних ситуацій, адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них,   коректувати та регулювати власну поведінку. Сприяти пізнанню вну­трішнього світу учнів (позитивних і негативних рис), виховувати по­вагу до себе й до інших, учити ді­тей розуміти і знати себе, спонука­ти працювати над удосконаленням своєї особистості. Актуалізувати відчуття важливості, складності здоров’я та необхідності дбайливого і відповідального ставлення до нього; визначити, що власна поведінка і спосіб життя є найважливішим фактором, який впливає на здоров’я  людини. Створювати в класі дружню атмосферу взаємодопомоги, довіри, доброзичливого і відкритого спілкування дітей один з одним і з учителем, полегшуючи тим самим процес спільного навчання, соціалізації.


Участь у шкілному КТС "Школа має таланти 2016" за темою "Бажаємо щастя тобі моя сім'я , моя країна"



Подорож до м Дніпро у перший день зимових канікул 2016 7 клас



Планетарій м Дніпро


 Машини часу


Веселі Карамелі





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Лекції з теорії математики

Тиждень математики

Завдання 8 клас тести